باختن تو طبیعت من نی...من یه مردادی ام هیچوقت هیچکس غرورمو درک نمیکنه..مردادی یعنی با همه مغرور اما با عشق بی غرور..منه مردادی همیشه جنگیدن با وحشی ترین گرگها رو ترجیح میدم به ساختن با گوسفندای احمق..مردادی یعنی یه قلب پر از درد یه لب پر از خنده...من بی اعصابم پس دور و برم نچرخ بد میبینی
واسه نسی

Cm با نسی

کامنت هاتو اینجا بذار بحرفیم D:

 

پ.ن:نسی سرور درست شد



نظرات شما عزیزان:

نسترن
ساعت18:02---2 آبان 1394
خخخخ هیجااا همین جا نتم ضعیف بوددد
عذاداریت قبوووولللل مری جوون چطووری؟؟؟؟؟؟


نسی
ساعت22:53---25 مهر 1394
کجایییی مریییییی مثل من محو شدیاااا چطوووررری؟

نسی
ساعت16:10---6 مهر 1394
تو کجااااااییییییییییی مرییییییییییییی؟

نسی
ساعت9:41---2 مهر 1394
مریییییییییی عیدت مبارررررررررک

نسترن
ساعت22:12---29 شهريور 1394
سلام مرررری ببخشید اون پستو حذفش کردم کامنتت پرید دختر
عه اومدی خونه اره خیلیییی سرده حسابی خوشمیگذره
اره بابا دیگه دارم کم کم وبمو میبندم اینطوری بهتره
بلاگفا که پستای خوشگلمو حذفش کرد منم بقیشو حذفیدم خخخ


نسی
ساعت20:11---28 شهريور 1394
وایییییییی مریییییی ای نام هواش مثب کلاردشت شده اینقده خنکهههههه باور کن الان پتو دورمه هوف چه حالی میده واقعا سیل اومد؟این جا هم بارون اومده ولی نه در حد سیل وبم تازه امروز درست شده اونم برگشته به ماه ها قبل چقد نوشته ها وقالبمو دوست دداشتم همش از دستم رفت هق

نسی
ساعت15:45---26 شهريور 1394
هستی؟
پاسخ:اره
پاسخ:نسی باز وبت ترکیدددددد
پاسخ:باز اینورا سیل اومدددددد


نسی
ساعت15:42---25 شهريور 1394
چطوووووووریییییی مریییییییی؟خوشمیگذره؟هنوز کلاردشتی؟
پاسخ:سلام آره نسی فردا به امید خدا برمیگردیم.. سرورم نمیدونم چه مرگش شده اصلا باز نمیکنه قسمت نظرات وبه تورو و مدیریت وب خودمو الان با شارژ گوشیم اومدم :-D


نسی
ساعت0:58---24 شهريور 1394
خخخخخ حتما شبت بخیر بای

نسی
ساعت0:55---24 شهريور 1394
خخخخ اره واقعا!باشه عزیزم خوب بخوابی مواظب باش سرما نخوری ستاره بچینی پتو بپیچی بوس بوس
پاسخ:هههههه وای تو پتو بپیچی خدا بود ههههه...شب توهم بخیییییییییییییییییییییر من که اینور ستاره ندارم تو برای منم بچین بوچ بوچ...


نسی
ساعت0:53---24 شهريور 1394
اوهوم بدبختی اینه هشته صبحم باید پاشم
پاسخ:خخخخخ پس تاهمون موقع بیدار بمون نخواب چون پا شدن سخت میشه دیگه خخخخخ.. اجی من تبلتو بدم خواهرم عصبیم کرددددددده


نسی
ساعت0:51---24 شهريور 1394
خوابم نمیبره حالا
پاسخ:اهان از اون شبهای تا 4 صبحه؟


نسی
ساعت0:49---24 شهريور 1394
حوصله ندارم الانم حالم گرفتست
پاسخ:اوخیییییی پاشو برو بخواب همه چی حل میشه دختره چش سفید ساعت یک شبه


نسی
ساعت0:47---24 شهريور 1394
یا بخاطر مرورگرته یا وسیله ای که باهاش اومدی
پاسخ:وسیله ای که باهاش اومدم؟؟ نه درست شد الان..توهم بیا لوکس بلاگ یه وب بزن بلاگفا که منو بدبخت کرد اون وبم پرید :'(


نسی
ساعت0:45---24 شهريور 1394
پایینش فلش داره بزنی نمایش میده
پاسخ:واسه من نیس اخه


نسی
ساعت0:43---24 شهريور 1394
نه بابا نشد فقط وبا باز میشه بلاگفای ....
پاسخ: و یک خبر بد چرا تو کامنت ها اون کامنتهایی که اول گذاشتی نمایش نمیده


نسی
ساعت0:41---24 شهريور 1394
خخخخخمامانتم مثل من گرماییههه
پاسخ:وووی نههههه...عاغا خبر خوب بلاگفا درست شد خخخخخ


نسی
ساعت0:38---24 شهريور 1394
مررسی
پاسخ:خواهش میشه


نسی
ساعت0:37---24 شهريور 1394
میبینی نوشته های منو بخونی کلی سوتی هست چهار تاش اینان:خوشکل/اوغات/ملا/ابای
پاسخ:چه کنیم دیگه عادیه برام چیزی نمیگم خخخخخ... تو این هوا مامانم میگه گرمه پنکه رو بزن :|


نسی
ساعت0:36---24 شهريور 1394
حالا خیلیم عمـــــــــــیق نباشه یه عمیقه کوچووولو بکش
پاسخ:باشه D:


نسی
ساعت0:34---24 شهريور 1394
همین الان به جای من یه نفس عمـــــــــیق از هوای خوشکله اون جا بکشییییی
پاسخ:حتماااااااا...فقط سرما خوردم اشکال نداره؟ D:


نسی
ساعت0:32---24 شهريور 1394
یه قولی بده
پاسخ: چه قولی؟


نسی
ساعت0:31---24 شهريور 1394
حقته من تو امتحان ترمم تقلب میدادم
پاسخ:نه باو منه بیچاره تو سالن تجربی ها میوفتادم همش بدشانسی...هیشکیو نمیشناختم


نسی
ساعت0:29---24 شهريور 1394
معلم من شو قول میدم دقت ندم
پاسخ:اهان تی جون که


نسی
ساعت0:29---24 شهريور 1394
خخخخخ دیوونه
چه دلو جرعتتتتی من همرو تو برگه کوچیکک مینویسم یعنی جوری که خودمم گاهی نمیتونم از روش بخونم خخخخخ
پاسخ: از اون سال به بعد دیگه تقلب نکردم..حتی به هیچکدوم از دوستامم تقلب ندادم D: اوناهم منو میفرستادن تنها برم جلو بشینم خخخخخ


نسی
ساعت0:27---24 شهريور 1394
وای نگوووو هقققققق همیششششششه باهاش مشکل دارمممممم خوشبحالللت
پاسخ:اوهوم دبیر خصوصیم میگه کنکورو گرامر بزنم هم تدریس کنم هم ترجمه منتهی من خنگم نمیتونم تدریس خخخخخ


نسی
ساعت0:26---24 شهريور 1394
خدایی تو اچار تقلب نوشتییی؟بابا ایول

پاسخ:اره سه تا صفحه A4 پشت و رو منگنه هم زدم مبحث هارو با قرمز نوشته بودم قشنگ ینی یه همچین ادم احمق و ضایعی بودم


نسی
ساعت0:25---24 شهريور 1394
من تو زبان همیشه مشکل دارمممممم
پاسخ:واااااای من عشقم زباااااااانه


نسی
ساعت0:24---24 شهريور 1394
خخخخخ ملا با تاریخ مشکل داری خخخخخ
منم یکی دوبار مچمو گرفتن
پاسخ:آره با تاریخ نمیسازم اصلاااااااااااا ووووووی امسالم فکر کنم همین پروژه رو باید راه بندازم ههههه


نسترن
ساعت0:22---24 شهريور 1394
همزمان هم برای مدرسه باید بخونم هم کنکوور
پاسخ:ههههههه منم همین دردو دارم هم سال چهارم رو باید بخونم هم کنکور زبانمو


نسی
ساعت0:21---24 شهريور 1394
بیشتر اوغات رابطم با معاونامون عالی بوده همشون خوب بودن جز دوران راهنمایی خیلی خوب نبود کلا خوب نبود راهنمایی
پاسخ:من راهنمایی تو یه برگه A4 تقلب نوشتم دبیرم فهمید D: ولی بعدش آشتی کردیم باهم دوست شدیم..حالا اونم چه درسی؟!تاریخ خخخخخخخ


نسی
ساعت0:18---24 شهريور 1394
خوب ما شیطونی که میکردیم ولی چون همه چیم دست ما بود همه بیشتر هوامونو داشتن درسم که بعله دیگه خوب بود ولی امسال عمرا مسعولیت قبول کنیم مثلا کنکور داریما
پاسخ:من نااااااابودم امسااااااااااااااااااال..


نسی
ساعت0:13---24 شهريور 1394
خخخخخ من وسط مدرسه همران معاوناو معلممانو با ماشین معاونمون خریدم رفتم اینقد باحال بود دوساعت نبودم مدرسه خخخخخ معماری دیگه اوه اوه خیس که بشه ها دیگه خشک بشو نیست
ما پارسال پادشاهی میکردیم تو مدرسه همه چی دست ما بود 4 نفر بودیم و یه مدرسه خخخخخ
پاسخ:من حوصله ی ناظم و این چیزا نداشتم فراری بودم ازشون..الانم حوصله شونو ندارم..تو مدرسه مسوولیت قبول نمیکنم کلاااا ولی شیطون و زرنگم :D البته امسال به نوبه ی خودم سقوط میکنم


نسی
ساعت0:06---24 شهريور 1394
برامن که دیگه تمومهههه
پارسال خیلی خوب بود اصن سر کلاس نبودیم همش دنبال کارا و جشنای مدرسه از کلاسا جیم میزدیم خخخخ چه روزایی بود هر کار بگی کردیم پارسال بخدا توخونه اون کارارو نمیکردیم سبزی اش شستیم پیاز داغ شیر کاکاعو چایی درست کردیم گل و باغچه و تمیزکاری وبقیه کارا بماند تا وقتی ما بودیم نیاز به ابابی مدرسه و این چیزا نبود که خخخخ اول صبح بچه هارو تفتیشم میکردیم تنبیهم میکردیم خخخخ
پاسخ:رشتت چی بود احیانا؟ ما فقط کلاس بودیم دوساعته خستگی میمردیم...هیچ خاطره ی خوشی ندارم جز یه کار که سقف کلاسمون آب چیکه میکرد زیرش تشت گذاشتن این تشت که پر از آب شده اومدیم لگد میزدیم بهش یوهو یکی از بچه های کلاس تشت را برگرداند و آب کل کلاس را باخود برد ناظم و مدیر هم جای خود دارند


نسی
ساعت23:59---23 شهريور 1394
خخخخخ وای اره ااااااش
خخخخ برای منم هست خیاطی یک هفتست اماده شده حوصله ندارم برم بگیرم
پاسخ: من رفتم پرو کردم دیگه زدم به سیم آخر پیله هارو برداشتم تننننننگ کردم شلوارمم پایینش دمپا شد.. چیه آخه شلوارو کش میدن من زیپ دادم لامصصصصصصصصصبو...فقط یه امساله و سال چها رم تموم شه بره فقطططططططط


نسی
ساعت23:54---23 شهريور 1394
چایی میچسبههه
کارای مدرست امادست ؟
پاسخ:آره مخصوصا آش خیلی میچسبه.. آره بابا بچه اول ابتدایی نیستم که کفش و کیف نو بخرم ببرم فقط مانتوم رو دارم میدوجم D:


نسی
ساعت23:51---23 شهريور 1394
مهههههشبنممممممیخامممممم
اینجا گرما#کولر#پرستاره خخخخخ فرداشب داره برامون از شیراز مهمون میاد خوشالممم
پاسخ:آره والا..سرررررده وحشتناک پتو تا گلوم رومه... ستاره هم نیس..خخخخ به به بسلااااااامتیییییییییییییییییییی


نسی
ساعت23:26---23 شهريور 1394
خخخخخ بعله هوا چیطوووره؟جای منو خالی کردددی؟
پاسخ: سررررررررررده یخخخخخ مه گرفته شبنم زده


نسی
ساعت23:06---23 شهريور 1394
نیستی؟
پاسخ: نه رفته بودیم ددر


نسی
ساعت22:23---23 شهريور 1394
ببخشید دیر اومدمممم امروز در جوار خونواده بودم خخخخ برای اولین باررر چند ساعتی نبودم نت خخخخ
پاسخ: به به خسته نباشی چه عجبببببب


نسی
ساعت22:22---23 شهريور 1394
واییییی چه افتخاررررررررری سلاممممم هستییییی ؟چطورررری؟
پاسخ: ههههه منتظر موندم نبودی


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاریخ ساعت نویسنده M≋o≋R≋v≋A≋r≋A≋ |